Friday, April 20, 2007

Demascarea Manipularii Colective

Demascarea Manipularii Colective

Trebuie sa invatam sa ne solidarizam impotriva sistemului !
“Ei” ne vor dezbinati (individualizati si ignoranti) divide et impera… prin toate mijloacele ei vor sa fie calaretii si noi caii, scoala e primul loc de dresaj, apoi vin televiziunile aservite, cum am spus prioritatea numarul unu este obedienta si imitarea, adica omul clona, executant,
angajatul care nu cometeaza impotriva multinationalei - pinguinul.

"Ei" ne invata sa NU ripostam si sa NU ne revoltam cand vedem nedreptati. "Ei" vor sa ne intoarcem la stadiul de oi hipnotizate. Vreti raspunsuri ? Le gasiti in interiorul vostru, asta daca nu respingeti ce va comunica simturile.

"Ei" = parlamentarii, ministrii, profesorii, scoala, coporatiile - sistemul

Citeste si :
Oamenii si sistemul

2 comments:

Anonymous said...

Trebuie sa luam atitudine, am scris si eu pe blogul meu. Imi este scarba de cea ce se intampla!!

Anonymous said...

Uşor-uşor ne îndreptăm către corporatizarea întregii societăţi. Fiecare dintre noi va deveni o simplă piesă în mecanismul social. O piesă care poate fi înlocuită oricând. Iar libertatea va exista doar în mintea fiecăruia…
Pe mine m-a deranjat exmatricularea unui puşti de liceu pentru că şi-a exprimat părerea. Pentru mine, dreptul la opinie e sfânt.